
TAK SZKOLIMY ZDALNIE
Trening rozmów menedżerskich
Data szkolenia: 31 maja 2022
Czas trwania szkolenia: 3 godziny
Liczba uczestników: do 12 uczestników w grupie
Godziny szkolenia: GRUPA 1: 8.30 - 11.30
GRUPA 2: 12.00 - 15.00
Forma: szkolenie online (na platformie Zoom)
Zapraszamy do wypełnienia formularza i zapisania się na szkolenie
Opis szkolenia:
Rozmowy są jednym z podstawowych i niestety nie zawsze odpowiednio docenianych narzędzi menedżerskich. Przełożeni mogą dzięki nim szybciej reagować na nieporozumienia i wskazywać na zachowania i postawy, które wymagają poprawy. Pozwalają również budować zaangażowanie zespołów i wspierać pracowników w rozwoju.
W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak konstruować właściwy cel rozmowy menedżerskiej i w jaki sposób dobierać efektywne narzędzia do jej przeprowadzenia. Będą mieli okazję wziąć udział w symulacji takiej rozmowy oraz wyciągnąć wnioski dla siebie na przyszłość.
Program szkolenia:
1. Poznanie modelu trzech obszarów odpowiedzialności menedżera i cyklu zarządzania jako podstawy budowania celu rozmowy
2. Omówienie różnego rodzaju rozmów:
-
Rozmowy skoncentrowane na zabezpieczeniu wyniku
-
Rozmowy mające na celu rozwój kompetencji
-
Rozmowy budujące i wzmacniające zaangażowanie zespołu
3. Analiza przykładu rozmowy na podstawie modelu Blancharda
-
Dopasowanie stylu rozmowy do etapu rozwoju pracownika
-
Narzędzia i techniki skuteczne w pracy z pracownikami na różnym etapie rozwoju
4. Trening prowadzenia rozmowy z omówieniem, wnioski do praktyki
Szkolenie dedykujemy:
-
Przedstawicielom działów HR i osobom odpowiedzialnym za politykę szkoleniową w firmach,
-
HR Biznes Partnerom szukającym edukacyjnych rozwiązań online,
-
Menedżerom pragnącym poszerzyć horyzonty i własne doświadczenie szkoleniowe w aspekcie zdalnego zarządzania,
Trenerzy prowadzący:

Hanna Malinowska
Trener biznesu z 20-letnim doświadczeniem. W swojej pracy doradczej, szkoleniowej i coachingowej pracuję z menedżerami na różnych szczeblach zarządzania oraz zarządami firm. Na co dzień realizuję projekty związane z doskonaleniem umiejętności współpracy – w procesach sprzedaży, obsługi klienta, relacjach z kontrahentami oraz w wewnątrz firmy, w obszarze zarządzania pracownikami. W pracy stosuję metodykę NVC w biznesie (Nonviolent Communication), praktykuję zindywidualizowane podejście do procesów motywowania pracowników, z uwzględnieniem ich naturalnych talentów, systematyczny i konsekwentny rozwój kompetencji poprzez dopasowane działania menedżera (model zachowań Extended DISC®) oraz model rozwoju pracownika wg Blancharda.

Marek Raczyński
Jestem trenerem biznesu i certyfikowanym coachem z kilkunastoletnim stażem. Moje dotychczasowe doświadczenie to ponad 5000 godzin pracy z grupami w ramach szkoleń, warsztatów i coachingów grupowych. Pracowałem m.in. w Komputronik jako trener i HRBP, w Lidl Polska jako Kierownik w dziale szkoleń i programów rozwojowych, w Volkswagen jako trener, coach i HRBP. Prowadzę również indywidualnie procesy coachingowe, zajmuję się tematami związanymi z szeroko rozumianym leadershipem, kierowaniem zespołem, zmianą, teambuildingiem, sprzedażą i obsługą klienta, zarządzaniem sobą w czasie, asertywnością, efektywnością osobistą, prezentacjami, oddziaływaniem, przekonywaniem, warsztatami interwencyjnymi i szkoleniami „szytymi na miarę”.